loading...
ساخت آبنما
آرسس بازدید : 73 سه شنبه 29 بهمن 1398 نظرات (0)

ساخت آبنما

 

آب جاری اثر آرام بخش دارد ، اینطور نیست؟ من کاملاً مطمئن نیستم که چرا ما این صدا را آرام و آرامش بخش می دانیم ، اما من کاملاً مطمئن هستم که تقریباً کل جمعیت جهان اثرات تسکین دهنده را احساس می کنند. این که آیا شما برای خرید و ساخت یک آبنما ارزان قیمت مقدماتی تصمیم می گیرید یا تصمیم به ساختن خود دارید ، ملزم به الهام بخشیدن از این ویژگی های زرق و برق دار هستید که مهمترین عنصر طبیعت را برجسته می کنند.

 

 

من سادگی این چشمه گلدان را دوست دارم زیرا اگرچه مطمئناً یک ویژگی زیبا و چشم نواز در یک باغ است ، اما خیلی فانتزی و غافلگیر نیست. فقط اطمینان حاصل کنید که گلدان یا گلدان شما بطور خاص طراحی شده است تا در خارج از منزل بمانید تا این حالت دوام داشته باشد و آن را در تمام شرایط آب و هوایی ایجاد کند.

 

این دیوار آب در فضای باز بی شک یکی از برجسته ترین و بصری خیره کننده ترین پروژه های باغ است که من تا کنون چشم به آن زده ام. و این واقعیت که شما می توانید آن را با دو دست خود درست کنید ، به نظر من آن را بسیار جذاب تر می کند. این هزینه در حدود 250 تا 300 دلار برای شما خواهد بود که بادام زمینی در مقایسه با قیمت اگر می خواستید قبلاً آنرا خریداری کنید ، در نظر بگیرید.

 

آبنما سنگی و چشمه

تمام چیزهایی که شما واقعاً به آن احتیاج دارید یک هفته آخر هفته برای ایجاد این استخر و فواره دوست داشتنی است. این آموزش مراحل را به روشنی بیان می کند ، بنابراین پروژه در واقع انجام آن کار چندان دشوار نیست. اگر مجبور به خرید سنگ هستید ، احتمالاً کل این پروژه حدود 200 دلار خواهد بود ، اما سعی کنید این سنگ را به صورت رایگان تهیه کنید تا بتوانید هزینه های خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهید. اگر واقعاً کار با سنگ را دوست دارید ، می توانید خودتان را به این گودال سنگی خارق العاده تبدیل کنید.

 

این پروژه سرگرم کننده بسیار سریع و آسان است زیرا شما واقعاً به همه این مواد و ابزارها احتیاج ندارید. برای پیدا کردن گلدان های مناسب ، وقت خود را برای ترور کردن فروشگاه های باغبانی صرف کنید. و اگر فضای خیلی زیادی ندارید و می خواهید کمترین اندازه را داشته باشید ، همیشه می توانید به جای سه گلدان از دو گلدان استفاده کنید (در غیر اینصورت ، اگر می خواهید یک گلدان دیگر نیز اضافه کنید).

 

آبشار و حوضچه

اگر می خواهید هزاران دلار در یک ویژگی آب دوست داشتنی در حوضچه صرفه جویی کنید ، می توانید خود را فقط با چند صد دلار چیزی شبیه به این درست کنید. نویسنده اصلی DIYer و آموزش همه منابع خود را از Lowe's دریافت کرده است ، بنابراین جمع کردن همه چیز با یکدیگر بسیار دشوار نخواهد بود. فراموش نکنید که آن را از نظر قرار دادن سنگ و گیاهان خود ، آن را بسازید.

 

اگر فضا ، پول و زمان کافی برای ساخت حوضچه ندارید اما هنوز هم به طرز ناامیدی می خواهید یک ویژگی آب مشابه داشته باشید ، آنگاه این مینی برکه درون یک ظروف چیزی است که شما باید به شدت در نظر بگیرید. نیلوفرهای آبی و کاهو در آنجا بسیار زیبا و آرامش به نظر می رسند و به لطف اندازه کوچکتر آن ، این روش عالی برای زیباسازی ایوان شماست.

 

چشمه تخته سنگ

 

همیشه لازم نیست که همه چیز را با دستهای برهنه خود بسازید ، بلکه می توانید خودتان چیزی زیبا مانند این چشمه بخرید که در داخل خانه نگهداری شود. این محصولی کاملاً آسان است که قابل تنظیم ، ساخته شده تا دوام داشته باشد و صدایی بسیار نرم و تسکین دهنده از آب روان را منتشر می کند که با صدای پمپ مختل نمی شود.

 

 

برای ساختن یک سری کوچک از استخرها در حیاط شما می توان چند لاستیک قدیمی را مجدداً جبران کرد. این ساختمانی بسیار ساده است و پس از تنظیم اولیه می توانید چرخش شخصی خود را بر حسب سنگ های تزئینی ، گیاهان و شن ها قرار دهید.

 

ساخت آبنما شبیه قایق

 

آیا این فقط عالی نیست ؟! من عاشق بازیگوش بودن ایده پر کردن یک قایق رانی با آب به جای قرار دادن آن در آب است. این فیلتر زیر آب کوچک است و حتی مقداری ماهی قرمز کوچک خوشحال است. شما لازم نیست که خط بخورید زیرا قایق ها در وهله اول ضد آب هستند و می توانید با گیاهان و تزئینات سرگرمی واقعی داشته باشید.

 

آبنما طرح تنه درخت 

شما هرگز حدس نمی زنید که این در واقع یک چوب واقعی نیست - این در واقع از فایبرگلاس و رزین مقاوم در برابر هوا ساخته شده است ، بنابراین شما می توانید برای سالهای خوبی از آن لذت ببرید. من کاملاً عاشق گنجاندن چراغ های LED هستم زیرا این باعث می شود که این محصول بسیار خاص تر به نظر برسد. و نصب آن بسیار آسان است ، بنابراین هیچ چیزی مانع از این نیست!

 

آبنما بطری شراب

 

این یک روش خلاقانه و سرگرم کننده برای استفاده مجدد از یک بطری شراب قدیمی است - و من بسیاری از کسانی که در اطراف دروغ می گویند! اگر مجموعه بزرگی از خالی ها دارید حتی می توانید خود را لوستر کنید . بگذارید شخصیت خود را با انتخاب دکوراسیون خود بدرخشد.

آبشار بی نظیر

 

اگر واقعاً عاشق آن صدای آب است که از روی صخره ها جاری است و فضای زیادی برای کار با آن دارید ، این آبشار واقعاً ویژگی نهایی آب DIY است. این پروژه نسبتاً فشرده است ، اما فقط به آن showstopper نگاه کنید! مطمئناً ما ارزش تمام تلاش و تلاش شما را داریم.

 

جهت اطلاعات بیشتر با گروه معماری آرسس تماس بگیرید.

 

09127927904

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 16
  • بازدید سال : 196
  • بازدید کلی : 1,097